Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2012 17:05 - TV Online
Автор: tvonlinebg Категория: Забавление   
Прочетен: 5408 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageКакто знаете е много трудно да се гледа online tv безплатно. Телевизиите строго следят за пускането на техни продукции без разрешение и веднага сигнализират при намерено нарушение. Лично за мен телевизията изчерпа всичко, което може да ми предложи и отдавна нямам телевизор, но наскоро се играха едни от най-интересните мачове в Шампионска лига и ми трябваше да гледам БТВ Екшън, което се превърна в мисия невъзможна поради липсата на онлайн услуга, която да ми предложи да гледам мача безплатно. Имаше няколко, но качеството беше ужасно и постоянно зацепваше, с две думи не се знаеше дали играят хора или маймуни, наистина много, много лошо качество, което на всичкото отгоре и насичаше.
За да не изпадате в такива ситуации в този блог ще се опитаме да ви предложим едни от най-добрите сайтове за tv online и онлайн телевизия. Наскоро направих списък с доста доволни телевизии, които могат да се гледат онлайн и смятам да го споделя с вас. Остава само да се върнете в блога скоро, за да проверите какво съм сътворил - до скоро !



Тагове:   online tv,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. анонимен - Ами значи не си обърнал внимание, че ...
01.05.2012 00:57
Ами значи не си обърнал внимание, че в момента в нито един сайт не може да се гледа тв безплатно, само в такива платени. Отвори чичко Гугъл, там са над 200 сайта и в нито един не може да се гледа. Аз се намирам в Италия и засега гледам бтв, бнт нова тв и няклко други невзрачни само с реадон плеър.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvonlinebg
Категория: Забавление
Прочетен: 49064
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031